Wednesday, July 06, 2005

The following words are in Bahasa Malaysia (Malay Language), specially for my Malay colleagues at MINT...

Salam Perpisahan Kepada Rakan-rakan sekerja MINT,
Salam sejahtera. Dimaklumkan bahawa saya akan menamatkan perkhidmatan saya di MINT bermula bulan August 2005 kerana akan melanjutkan pelajaran di luar negeri. Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk meminta maaf kepada rakan-rakan sekerja MINT sekiranya terdapat silap laku sepanjang 1 tahun 8 bulan saya berada di MINT ini. Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada semua yang pernah memberi sokongan, tunjuk ajar, bantuan dan kerjasama kepada saya.
Terima kasih kepada Tuan Haji Razali dan Dr. Muhd Noor sebagai pengarah BPK yang memberi sokongan kepada saya. Penghargaan yang khas juga saya ucapkan kepada Dr. Ashhar, Dr. Abu Bakar dan Puan Siti A'iasah atas tunjuk ajar yang telah banyak diberikan kepada saya.Tidak lupa saya ingin mengucapkan terima kasih kepada rakan-rakan EBM: Leo, Zahidee, Rizal Chulan, Rizal Mamat, Halim, Rokiah, yang begitu meriah and mesrah; Rakan-rakan ISG dan EBM: Khair'iah, Maslina, Arymas, Nolida, Aira, En. Idris, En. Mohd Said, En. Abu Bakar Harun, En. Azaman, En. Roslan, En. Chong, Dr. Glam, Abang Ayub, Abang Baharin, Wati, Kak Ayu dan lain-lain lagi (Minta maaf sekiranya terlupa nama yang tiada di atas ini).
Di sini saya tinggalkan email peribadi saya supaya kita masih boleh berhubung pada masa akan datang.
Nama: Lee Chee Hueiemail:
cheehuei@yahoo.com.sg
cheehuei80@gmail.com
chuei80@hotmail.com

Semoga semua berjaya dalam kerjaya sendiri dan sentiasa sihat sejahtera.

Regards
Lee 6/7/2005
8/7/2005 (last update)

No comments: